Afscheidsraad dankt Ad en Marjolijn. Nieuwe raad verwelkomt Arnold, Ad en Rachèl

Door Jan Spendel op 31 maart 2022

Dinsdag 29 maart 2022 werd in de oude Raad afscheid genomen van de raads-en raadscommissieleden waaronder fractievoorzitter Ad de Graaf en burgerraadslid Marjolijn Eshuis (Commissie Wonen, Ruimte en Groen)Burgemeester Nadine Stemerdink bedankten beiden voor hun grote inzet in de afgelopen jaren! Marjolijn en Ad hebben laten zien hoe je met één zetel in de raad, meer kan zijn! Dank daarvoor!

De dag daarop woensdag 30 maart 2022 werd in de avond de nieuwe raad van Voorschoten geïnstalleerd. Onze lijsttrekker Arnold Posthuma en zijn “runningmates”  Ad de Graaf (Commissie Wonen, Ruimte en Groen) en Rachèl van Hellemondt (Commissie Mens & Samenleving) waren allen aanwezig en legden ten overstaan van de burgemeester de belofte af: “dat verklaar en beloof ik”.

De afdeling PvdA-Voorschoten wenst haar nieuwe fractie veel succes toe met de politieke werkzaamheden in de raad voor de bevolking van Voorschoten. Voorschoten verdient jullie! De verkiezingsslogan “Voorschoten is van iedereen”, blijven jullie verder sterk uitdragen.

De nieuwe PvdA-fractie wil een gemeentebestuur dat daadkrachtig en sociaal is! Voor de komende vier jaar zullen Arnold, Ad en Rachèl dit geluid in de Raad laten horen.

Jan Spendel

Jan Spendel (1953) is sinds november 2014 weer terug als bestuurslid voor de PvdA-afdeling Voorschoten. In de jaren 2004-2014 was hij voor de PvdA actief in de lokale politiek: bijna acht jaar als raadslid en tien jaar als commissielid. Vanaf 23 september 2015 – 27 maart 2019 was hij duo-lid van het Hoogheemraadschap van Rijnland.

Meer over Jan Spendel