Dank voor uw stem op de PvdA Voorschoten

18 maart 2022

De uitslagen zijn officieel in de Gemeente Voorschoten: Van 730 stemmen in 2018 naar 898 stemmen in 2022. Een stijging van 1,7%, een prachtig resultaat. Bij een lagere opkomst nota bene. Dank aan alle kiezers voor deze mooie uitkomst! Op één haar na, hadden we nog een 2e (rest)zetel gehaald. Dat laatste is jammer en een tikje teleurstellend. Maar sterkt ons ook in de gedachten dat we op de goede weg zijn. We hebben een goed verhaal, zijn constructief en willen daarmee echt verder.

Lijsttrekker Arnold Posthuma zal in de raad het fractievoorzitterschap op zich nemen. Ad de Graaf en Rachèl Van Hellemondt zullen beiden burgercommissielid worden. Daarmee is kwaliteit, betrokkenheid en zichtbaarheid voor de komende jaren gewaarborgd. Voor ons is dit de eerste stap naar een goed resultaat in de verkiezingen van 2026. Wij gaan ons stinkende best doen om Voorschoten een dorp te laten zijn dat van ons allemaal is! Daar kunt u op rekenen!