Ad en Marjolijn samen op poster PvdA Voorschoten

Door Jan Spendel op 21 februari 2018

Vanochtend hebben Mieke Breunesse (oud-wethouder PvdA) en Jan Spendel (voorzitter PvdA Voorschoten) in een winters zonnetje de verkiezingsposters van de PvdA Voorschoten op de 10 gemeenteborden geplakt. Op de PvdA-poster staan de nummers 1 en 2 van de kieslijst Ad de Graaf en Marjolijn Eshuis. Ze trekken gezamenlijk op en vragen u om op 21 maart 2018 uw mooie stem uit te brengen op de PvdA.

De PvdA kiest voor een Voorschoten dat uitdagend, zorgzaam en duurzaam is. Daarvoor is betrokkenheid van burgers onontbeerlijk.

Een sterke en sociale gemeente waarin iedereen gelijke kansen krijgt, verdient de inzet van velen. Wij maken met elkaar Voorschoten. Daarom kiezen wij voor het mobiliseren van de creativiteit en denkkracht van Voorschotenaren bij het vinden van oplossingen, het maken van plannen en voor het vergroten van de kwaliteit van de besluitvorming. Burgerparticipatie moet meer zijn dan een mooi woord! En daarbij hoort onze voortdurende inzet voor een gemeentebestuur en voor gemeentelijke diensten die kwalitatief aan de maat zijn.

Ons programma vraagt om een stevige PvdA- fractie in de gemeenteraad van Voorschoten. Daarom is uw stem op 21 maart 2018 van doorslaggevende betekenis. Wij kiezen voor een uitdagend, zorgzaam en duurzaam Voorschoten, u toch ook?

Jan Spendel

Jan Spendel (1953) is sinds november 2014 weer terug als bestuurslid voor de PvdA-afdeling Voorschoten. In de jaren 2004-2014 was hij voor de PvdA actief in de lokale politiek: bijna acht jaar als raadslid en tien jaar als commissielid. Vanaf 23 september 2015 – 27 maart 2019 was hij duo-lid van het Hoogheemraadschap van Rijnland.

Meer over Jan Spendel